Enkulin tämänkertaiseen musiikkihaasteeseen, melko viimetingassa. Aiheena Chisun Etsijät.

WP_002173-normal.jpg

 

 

Mä näin jo kaukaa kun hän saapui mun oven viereen ja sitoi hevosen mun puiseen kaiteeseen Eikä hän peremmälle tullut, katseli siinä vain,kun hänen vaatteet hain eteiseen

 
 

Hän sanoi: elämä on lyhyt,eikä hän ollut vielä löytänyt sitä mitä hän on etsinyt

 
 

Häl' oli silmissänsä jano ja vaikka mä näinkin sen, otin hänet vierellein mun elämään ja siinä seistessäni viel' kuulin, kun preeria kauemmas häntä kutsui tuonnemmas etelään

 

Ja elämä on lyhyt,eikä hän ollut vielä löytänyt sitä mitä hän etsinyt

 
 

Ennenkuin nousi ratsullensa laski käden poskellein ja kysyi: "oi, tyttösein, mua ootathan?" ja vaikka sydämeni viel' toivoi järkeni ennusti: on tuol' joku vielä varmasti munkaltaista ilman

 
 

Mä sanoin:"Elämä on lyhyt enkä mä oottaa enää pystynyt Päivä laskee pian, lähde nyt!"

 
 

Niin lähti hän ja rakkautensa vei kauas mukanaan, rinnan alla suurempaan maailmaan Mä siinä lakaisin kuistin ja oven auki jätin toiselle, etsijälle uudelle,joka jo kotiin kaipaa

 
 

Mä mietin:"Elämä on lyhyt mut onko vielä koskaan kukaan löytänyt sitä mitä hän on etsinyt?"